Arama sonuçlarınız

  1. pınarcı

    Meizu 16th (m1882) LineageOS 17.1 UNOFFICIAL

    yok maalesef şuan güncelleme de gelmiyor zaten
  2. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    bu iyi oldu teşekkürler
  3. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    ya şöyle çin menşeili bir siteden indirdiydim şuan o siteye giriş yapamıyorum oranın linkini ekledim yorumlara da.Evet saçma sapan bir yorum atılmış zaten izleyen 5-10 kişi neyin reklamını yapıyorsa dengesiz 😀
  4. pınarcı

    Meizu X8 Bootloader Kilidini Açma

    Bootloader kilidini açmaktan bahsediyorsanız maalesef işe yaramıyor
  5. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    upload hızım çok kötü olduğundan sıkıştırıp attım ama okunuyor gibi yazılar 😄
  6. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    açık kaynak kodlu olduğu için sıkıntı olucağını zannetmiyorum miui zaten veri topluyor kullananlar şikayetçi.Project Sakura da build eden adam anime seviyorsanız geçin dedi geçenlerde.Mokee şuan güncelleme alıyor gibi dyrsa da 2 aydır falan paket içeriği aynı.RR gsi olan çok önceki bu hafta...
  7. pınarcı

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    bu durum bende de oluyor ama ben bootloader kilidi açtığımdan bazen sistemi veya başka bir dosyayı emin olamadım silip reboot attığımda başıma geliyor kendiniz yapabileceğiniz tek yol qfil sanırım benle aynıysa durum
  8. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    b brick olur muhtemelen denemeyin bence 😀
  9. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    burada ayrıntılı olarak var işlemler zorlandığınız kısım olursa yardımcı olmaya çalışırım
  10. pınarcı

    Yardım Meizu 16th Bootloader Kilidini Açabilen Unlock Yapabilen

    Hsr servis @isikmuhamm hocam açıyordu bir ara ben Ankara'da olduğumdan dolayı internet üzerinden attığım siteye ödeme yapıp hesap ve şifresini aldım
  11. pınarcı

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    başka serviste içini açtırıp test edip ekran taktırabilirsüniz gibime geliyor eğer başka aksamların da zarar görmüş olabileceğini düşünüyorsanız
  12. pınarcı

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    hocam fiyat baya iyi sahibinden sitesinde yurtdışı cihaz 1900 lira bir oraya koyun isterseniz direk satılacağını düşünüyorum
  13. pınarcı

    Cihazım fastbootta kaldı acil yardım lazım

    twrp güncel mi güncelse en son radio dosyasını flashladın mı
  14. pınarcı

    Cihazım fastbootta kaldı acil yardım lazım

    😅 benim durumu yaşamışsınız o zamanlar qfil romu yoktu elimizde 2 gün uğraştıydık geçmiş olsun yine hemen halletmişsiniz
  15. pınarcı

    Arka kamera calışmıyor

    şuan flyme kullanmıyorum video atamam ama ayarlarda verileri sıfırla veya fabrika ayarlarına dön gibi bir şey yazması lazım
  16. pınarcı

    16th kasa aralığında çıkan madde

    cam ile kasa arasında çoğu yeni nesil cihazda var bu bildiğim kadarıyla
  17. pınarcı

    Arka kamera calışmıyor

    donanımsal değil demek ki teli formatlayın bir
  18. pınarcı

    16th kasa aralığında çıkan madde

    benim gibi elinizle kazımayında bilerek :)
  19. pınarcı

    Arka kamera calışmıyor

    kameranın verilerini temizlediniz mi
Üst