Arama sonuçlarınız

  1. HHATILGAN

    Google Huaweinin android sisteme erisimini kesti

    Hocam bu bir süreçtir. Hemen yarın demiyorum zaten. Ama ABD ve Çin eninde sonunda ipleri koparacak zaten. Bence Çinliler bunu düşünüp bazı tedbirler geliştirmişlerdir. İşin bir de şu boyutu var aslında Çin ABD'ye bağımlı değil tam tersi. ABD istediği ürüne gümrük vergisi ekliyor istemediği ürüne...
  2. HHATILGAN

    Google Huaweinin android sisteme erisimini kesti

    Bence bu yasağın ortaya çıkması yeni bir işletim sistemine vesile olur. Çinli firmalar Google'a bir süre daha ağam paşam çekerler. Aynı zamanda yeni bir işletim sistemini Çin'de devreye sokarlar. 3 5 yıl sonra da bütün dünyaya satmaya başlarlar. Çin durdurulamaz bence.
  3. HHATILGAN

    iphone 16th nasıl aktarım

    Rehberi aktaracaksınız anladığım kadarıyla. iPhone'a Google kurun (bir Google hesabınız yoksa alın) sonra yedekleme işlemlerini yapıp yeni telefonunuzda oturum açın rehber otomatik olarak yüklenecektir. Resimler vs diyorsanız Google fotoğraflar'a yedeklerin yeni telefonunuzda Google fotoğrafları...
  4. HHATILGAN

    İhtiyacım kalmadı.

    Saat deyince gear S3 Frontier benim tavsiyemdir. Amazfit Verge ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli. Gerçekten iyi bir saat. Sürekli.kalp ritmi ölçmeyi de kapatırsanız 4 gün pil ömrü var.
  5. HHATILGAN

    İhtiyacım kalmadı.

    Hocam atsan atılmaz satsan satılmaz bari birinin işine yarasın diye düşündüm.
  6. HHATILGAN

    İhtiyacım kalmadı.

    Arkadaşlar Yakın zamanda bir Huami Amazfit Verge almıştım. Ancak bana başka bir akıllı saat hediye edildiği için iade ettim. AliExpress'ten aldığım aksesuarlar da bu gün geldi. Bir adet saat kılıfı (sert) iki adet kordon. İsteyen arkadaşa ücretsiz verebilirim (Yaklaşık 70 ₺ ödedim boşa gitmesin)
  7. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Şunu söylemek isterim. Daha önce Samsung cihazı kullandım ama saatlerin bu kadar başarılı olabileceğini hiç düşünmemiştim. Özellikle fitness konusunda mükemmel. Uygulama desteği harika. Arayüz çok akıcı. Yani adamlar yapmış. Amazfit Verge'nin işlemcisi vs daha yüksekti ama ne efekt var ne...
  8. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Samsung'u genel olarak beğeniyorum. Fiyat politikası dışında. Nabız ölçer konusıma katıldığımı söyleyemem. Artık 200 TL'ye alınan bir bileklik bile çok işlevsel oluyor. Telefondan ölçmek çok sağlıklı değil Daha öce Note5 kullanmıştım. Çok iyi ölçüyordu diyemem.
  9. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Evet halloldu teşekkürler. ;)
  10. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Normalde böyle olması gerekiyordu. Şuan tam olması gerektiği gibi.
  11. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Ben de spor için almıştım, Ama spor saati olduğunu nda söyleyemem. Kalp ritmini yanlış ölçüyor, antrenman algılama yok. Şuan herkesin genelde yaptığı kapalı ortam sporları ile ilgili hiç bir şey yok. Uygulama yükleme yok. Bu saati 3 gündür filan kullanıyorum ama underarmour vs gibi farklı...
  12. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Teşekkür ederim hocam, Ben de Amazfit Verge kullandım 19 gün kadar memnun kalmayınca iade ettim. Bu saat çok daha iyiymiş. Tekrar deneyeceğim benzer sorunu olan arkadaşlar varsa onlar da yazarsa çok sevinirim.
  13. HHATILGAN

    Adımsayar, Sağlık Uygulaması, Ve Akıllı saat sorunu.

    Merhaba arkadaşlar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Şöyle ki, yakın zamanda bana bir akıllı saat hediye edildi. (Samsung GearS3 Frontier) Ben de haftada 5 - 6 gün spor yapan bir insanım tabii çok sevindim, hemen kullanmaya başladım. Hemen Shealth Ve Galaxy Gear programlarını indirdim...
  14. HHATILGAN

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    Dilerseniz ana ekrana gelirsiniz, dilerseniz kilit ekranında kalıp içerikleri görebilirsiniz. Eğer kilit ekranında kalırsanız gizlenen içerikler görünür, yukarı kaldırırsanız ana ekrana gelirsiniz. (Eski bir iPhone kullanıcısı olarak söylüyorum) Ben böyle kullanıyorum.
  15. HHATILGAN

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    Hocam kılıfı çıkarın iyice ittirin tamamı girecektir.
  16. HHATILGAN

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    Hocam iPhone X kullanıyprdum en son WhatsApp'ta bile ısınıyordu, şarjdayken aşırı ısınıyordu. Hele Pubg filan oynamaya kalksanız elinizi yakacak kadar çok ısınıyordu, garantiye gidip bir kez değişti, gene aynı. Ben de Meizu'ya geçtim, Şuan çok memnunum 16th 8/128 kullanıyorum, cihazınızda sorun...
  17. HHATILGAN

    Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

    Selam dostlar! Bir süredir iş yoğunluğundan dolayı yoktum! Nasıl gidiyor son havadisler neler 16TH ile ilgili? Fırsat bulursam yakında sizlerle 3 farklı kulaklık incelemesi paylaşacağım. Üstelik bunlardan biri saf gümüşten bir kabloya sahip. 😊
  18. HHATILGAN

    Meizu 16TH aksesuar

    Ben Çin'den aldım belki motor yağı koymuşlardır bilemiyorum. 🤣🤣🤣Ama işe yaradı 😂 Ancak şunu belirteyim kılıfın ekran kısmı biraz çıkıntılı olsa iyi olur bu durumda. O konuda zaten bir sürü paylaşım link var son attığım linki bulursanız geri giderek, faydalı olacaktır. Markası Derozan olması...
Üst