Yardım ANDROİD 7 KULLANAN TELEFONLARDA İZİN SORUNU

Canyash

Merhaba, dünya!
#1
Arkadaşlar daha önce facebook grupta olsun muhabbetini çok yaptım..m6s kullanırken bu sorun çok can sıktı hatta telefondan soğudum sattım..şimdi Pro 7 plus aldım Android 7 olduğu için aynı sorun var..sanırım Android 7 kullanan bütün meizularda var..

Sorunu kendim kurcalayarak kaynağını buldum ve meizu ile irtibata geçip umarım biri bildirir..

Sorun şu ki smarttouch veya ekran kaydedici yani ekran üzerinde bağımsız çalışan bir uygulama açıkken izin ver tuşu basmıyor.video atıyorum daha iyi anlaşılması için..

Ne yaptıysam video almıyor dosya uzun format uygun değil filan diyor.facebook grubunda paylaşıyorum
 

gokayozyer

Çiçeği burnunda
#2
dostum bendede aynı sorun var. uygulama izinlerinden tüm izinleri izinver yapıyorum. ozaman sormadan açıyor uygulama.. telefonun sesi çok iyi olmasa bende soğuyacağım ama sesi çok iyi. ayrıca oldukça stabil çalışıyor. fakan benim canımı sıkan en büyük sorun, engineer modda ses yükseltme olayı çalışmıyor bende. anlamadım gitti. en uyuz olduğum konu o.. 3.5mm ara kablo ile çok yüksek kalitede ses alıyorm.işte bu sebepten kopamıyorum telefondan ama engineer modda ayarlamam rağmen o seviyede ses alamıyoruım.
 

Canyash

Merhaba, dünya!
#3
dostum bendede aynı sorun var. uygulama izinlerinden tüm izinleri izinver yapıyorum. ozaman sormadan açıyor uygulama.. telefonun sesi çok iyi olmasa bende soğuyacağım ama sesi çok iyi. ayrıca oldukça stabil çalışıyor. fakan benim canımı sıkan en büyük sorun, engineer modda ses yükseltme olayı çalışmıyor bende. anlamadım gitti. en uyuz olduğum konu o.. 3.5mm ara kablo ile çok yüksek kalitede ses alıyorm.işte bu sebepten kopamıyorum telefondan ama engineer modda ayarlamam rağmen o seviyede ses alamıyoruım.
Bende aynı zamanda 16th var..ses farkı göremedim..meizu a20 bluetooth hoparlör var iki telefonu da bağlıyorum normal kulaklık var ikisine de takıyorum kendi hoparlör müzikleri olsun fark göremedim..
 

gokayozyer

Çiçeği burnunda
#4
Bende aynı zamanda 16th var..ses farkı göremedim..meizu a20 bluetooth hoparlör var iki telefonu da bağlıyorum normal kulaklık var ikisine de takıyorum kendi hoparlör müzikleri olsun fark göremedim..
16th'deki dac konusunu bilmiyorum. aynı kulaklığı her iki telefona takarak belki pek bi fark alamasınız. ama monster.jpg

şu aparatla denediğinizde amfi yüksek çıkışa tetikleniyor ve ses seviyesi %30-40 kadar yükseliyor. ve ses seviyesi ve kalitesi başka bi örneğini görmediğim kadar iyi seviyeye çıkıyor. kesinlikle deneyin derim. ama engineer modda ses seviyesini yükseltmeme rağmen , apartsız o seviyeye çıkamıyorum. benim telefonda önemsediğim tek sorunum bu.. :) telefonda geri kalan herşey önemsiz benim için.
 

Canyash

Merhaba, dünya!
#5
16th'deki dac konusunu bilmiyorum. aynı kulaklığı her iki telefona takarak belki pek bi fark alamasınız. ama Ekli dosyayı görüntüle 737

şu aparatla denediğinizde amfi yüksek çıkışa tetikleniyor ve ses seviyesi %30-40 kadar yükseliyor. ve ses seviyesi ve kalitesi başka bi örneğini görmediğim kadar iyi seviyeye çıkıyor. kesinlikle deneyin derim. ama engineer modda ses seviyesini yükseltmeme rağmen , apartsız o seviyeye çıkamıyorum. benim telefonda önemsediğim tek sorunum bu.. :) telefonda geri kalan herşey önemsiz benim için.
Tabi tercih ve zevk meselesi..benim ses ile alakam yok benim için gayet yeterli..16th ı satıp Pro 7 plus ı biraz kullanmak istiyorum..daha sonrası bakarız artık..
 

Tanju Navruz

Çiçeği burnunda
#6
Arkadaşlar daha önce facebook grupta olsun muhabbetini çok yaptım..m6s kullanırken bu sorun çok can sıktı hatta telefondan soğudum sattım..şimdi Pro 7 plus aldım Android 7 olduğu için aynı sorun var..sanırım Android 7 kullanan bütün meizularda var..

Sorunu kendim kurcalayarak kaynağını buldum ve meizu ile irtibata geçip umarım biri bildirir..

Sorun şu ki smarttouch veya ekran kaydedici yani ekran üzerinde bağımsız çalışan bir uygulama açıkken izin ver tuşu basmıyor.video atıyorum daha iyi anlaşılması için..

Ne yaptıysam video almıyor dosya uzun format uygun değil filan diyor.facebook grubunda paylaşıyorum
Merhaba ben meizuya bildirdim anlattım video çektim gönderdim. Format atın v.s dediler sorun çözülmedi garantiye verin dediler.
 

gokayozyer

Çiçeği burnunda
#7
formatta da çözülmüyor. bi arızamıdır yada işlemcinin bi hadikapımıdır bilmiyorum ama, uygulamardan uygulama izinlerinden ,izinveri seçince düzeliyor sadece.. bence arıza olarak görmeyeceklerdir.
ben telefonla ilgili engineer modda ses yükseltmeyi yapamadım ona taktım. ses alçalttım oda çalışmadı , bunu arıza olarak görürlermi acaba.. ? :)
 

oguzglr

Merhaba, dünya!
#8
Son 2 senede çıkarılan cihazlara özellikle amiral gemilerine gelmeli android 9 un pili daha verimli kullandığı bir gerçek. Umarım başlıca pro7 plus x8 16 ve 16th ye en kısa sürede gelir
 

Canyash

Merhaba, dünya!
#9
Merhaba ben meizuya bildirdim anlattım video çektim gönderdim. Format atın v.s dediler sorun çözülmedi garantiye verin dediler.
garanti ne yapacak sanki..göndereyim o zaman ekranı da kırdım zaten onu nasıl yaptırırım acaba..benim anladığım android 7 sürümündeki bütün meizularda var..android versiyonu ile ilgili bence..
 

Tanju Navruz

Çiçeği burnunda
#10
bu sorun ile ilgili genpa servisine telefonumu bırakmayı düşünüyorum. hazır garantisi varken belki bir çözüm sunarlar,

meizu ile uzun zaman mail ile irtibatlaştık onlarda garantiye götürün dedi, ,işin sonunda bakalım birde öyle deneyelim
 

Canyash

Merhaba, dünya!
#12
bu sorun ile ilgili genpa servisine telefonumu bırakmayı düşünüyorum. hazır garantisi varken belki bir çözüm sunarlar,

meizu ile uzun zaman mail ile irtibatlaştık onlarda garantiye götürün dedi, ,işin sonunda bakalım birde öyle deneyelim
Meizu TÜRKİYE ile değil dimi meizu merkezi ile görüştüm diyorsun..ekranı kırdım gönderin bakalım dediler..hem o soruna da bakarlar ama yedek telefon bulmak lazım..Android versiyon yükselmez root atıp custom rom kurmak lazım meizu için de custom rom görmedim hiç..hem stabil olmuyor bir sürü hata oluyor
 

Tanju Navruz

Çiçeği burnunda
#13
Meizu TÜRKİYE ile değil dimi meizu merkezi ile görüştüm diyorsun..ekranı kırdım gönderin bakalım dediler..hem o soruna da bakarlar ama yedek telefon bulmak lazım..Android versiyon yükselmez root atıp custom rom kurmak lazım meizu için de custom rom görmedim hiç..hem stabil olmuyor bir sürü hata oluyor
meizu merkezi ile görüştüm, günlerce mailleştik, türkçe de bilmiyorlar :) çok uğraştım. çoook.
 
#14
16th'deki dac konusunu bilmiyorum. aynı kulaklığı her iki telefona takarak belki pek bi fark alamasınız. ama Ekli dosyayı görüntüle 737

şu aparatla denediğinizde amfi yüksek çıkışa tetikleniyor ve ses seviyesi %30-40 kadar yükseliyor. ve ses seviyesi ve kalitesi başka bi örneğini görmediğim kadar iyi seviyeye çıkıyor. kesinlikle deneyin derim. ama engineer modda ses seviyesini yükseltmeme rağmen , apartsız o seviyeye çıkamıyorum. benim telefonda önemsediğim tek sorunum bu.. :) telefonda geri kalan herşey önemsiz benim için.
Hocam şu aparatın linkini atar mısınız? Bende de Meizu 16th var son ses şiddet olarak bana yetersiz geliyor.
 
Üst