Tanıtım HSR Servis Güvencesiyle Meizu Cihazlarda Garanti Dışı Donanımsal Destek

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#1
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz MEIZU markasının Türkiye'ye resmi distribütör yoluyla giriş yapmasıyla marka daha tanınır bir hale geldi. Distribütör tarafının yurtdışı veya ithalatçı garantili cihazlara destek vermemesinden mütevellit cihazlarını bu kanallardan temin etmiş olan ve cihazları garanti dışı kalmış kullanıcılar MEIZU cihazlara aşina güvenilir bir teknik servis arayışına girdiler. Bu yazımızda aldığınız cihazın garanti servisi tarafından tamir edilmeyeceği durumlarda cihazınızı yılların tecrübesi ve birikimiyle tamir edecek olan HSR Servis'e ulaştırmak için ne yapmanız gerektiğini anlatacağım. Herkese faydalı bir yazı olması dileğiyle.

HSR Servis'in Özel Servis Olarak Destek Verdiği Cihazlar:
Elinizde bu cihazlardan birisi varsa ve arızalıysa HSR Servis'in cihazınızı kaşla göz arasında tamir edebilecek olması muhtemeldir.
  • Meizu MX3, MX4, MX5, MX6, X8
  • Meizu MX4 Pro, PRO 5, PRO 6, PRO 6 Plus, PRO 7, PRO 7 Plus
  • Meizu 15 Lite, 15, 15 Plus
  • Meizu 16X, 16TH, 16TH Plus
  • Meizu M1 Note, M2 Note, M3 Note, M5 Note, M6 Note, M8 Note
  • Meizu M1, M2, M3, M3S, M3E, M5, M5C, M5S, M6, M6S, M6T, M8C, M8 Lite, M8
  • Diğer marka ve model cep telefonları
  • Genel marka ve model dizüstü bilgisayarlar
  • Genel marka ve model monitörler
HSR Servis'in Tamir Hizmeti Verdiği Arızalar
Servis listelenen veya listelenmeyen aklınıza gelebilecek her arızaya tamir hizmeti veriyor.
  • Ekran değişimi
  • Sıvı temas temizliği
  • Kasa değişimi
  • Yedek parça ve iç aksam temini ve değişimi
  • Anakart tamiri
  • Şarj soketi tamiri
  • Mikrofon tamiri
  • Ahize ve hoparlör tamiri
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Teslimi Yapılır?
HSR servis elden veya kargoyla cihaz teslimini kabul ediyor.

HSR Servis İletişim Bilgileri:
HSR Servis garanti dışı teknik servis desteğini İstanbul Şişli'de bulunan merkez servisinden sağlıyor.
  • İstanbul Şişli Servis Merkezi
    Adres: Halil Rıfat Paşa Mh, Yüzer Havuz Sk, PERPA Ticaret Merkezi, A Blok, Kat 9, No: 1308 P.K: 34384 Şişli / İstanbul
    Telefon: (0544) 574 70 90
    Fax: Şimdilik mevcut değil
    Eposta: cepyazilimistanbul@gmail.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 10:00 - 20:00
    Cumartesi: 10:00 - 17:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 457716865
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Gönderilir?
HSR Servis'e cihaz göndermek için birkaç yöntem var:
  • Belirtilen kargo anlaşma koduyla veya direkt adrese kargo aracılığıyla göndermek.
  • Arızalı cihazı elden adrese teslim etmek.
UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR. BAHSETMEYİ UNUTTUĞUM DETAYLAR VARSA BİLDİRİRSENİZ MEMNUNİYETLE KONUYU GÜNCELLERİM ARKADAŞLAR. KONU SABİT KALACAK.
 
Son düzenleme:

kaan67

Çiçeği burnunda
#3
Garanti dışı işlemleri de ücretli bir şekilde KVK'ya yani resmi garanti şirketine yaptırmak daha mantıklı
 

orcunalt

Çiçeği burnunda
#4
Yapmıyorlar çünkü sistemlerine girmeleri gerekiyor imei nolarini genelde imei çakılı olduğundan zaten yetkili servise veremezsiniz ayrıca pas.kayitli olsa sizden fatura isteyecekler.hic bir şekilde yetkili servise teslim edemessiniz
 

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#5
türkiyeden almadığınız bir cihazı türkiye servisine yaptıramıyorsunuz kvk için, genpa'da ücretli destek alabilirsiniz cihazın btk kaydı varsa eğer
 

qunteper

Çiçeği burnunda
#7
16s cihazımın çift sim çalışmasında problem oluştu. Çift simin pin kodunuda soruyor. Ama telefon açıldığında şebekeler gidiyor. Tek sim olarak sorunsuz çalışıyor. IMEI vs her hangi bir problem yok. Resetledim ama problem çözülmedi. Problem donanımsal gibi duruyor.

Sim yuvasında mı problem vardır. Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz?
 

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#8
16s cihazımın çift sim çalışmasında problem oluştu. Çift simin pin kodunuda soruyor. Ama telefon açıldığında şebekeler gidiyor. Tek sim olarak sorunsuz çalışıyor. IMEI vs her hangi bir problem yok. Resetledim ama problem çözülmedi. Problem donanımsal gibi duruyor.

Sim yuvasında mı problem vardır. Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz?
Hocam selamlar bir imei kapalı olduğunda böyle bir şey olabiliyor, iki imeiyi de kontrol edin kapalı gözükmüyorsa eğer * daha sisteme düşmemiş olabilir. veya kayıt işlemi bilinçsiz yapılmış olabilir. Ha tabi telefon kayıtlı değil orjinal imei'sinde ise sorun donanımsal olabiliyor
 
Üst