Tanıtım HSR Servis Güvencesiyle Meizu Cihazlarda Garanti Dışı Yazılımsal Destek

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#1
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz MEIZU markasının Türkiye'ye resmi distribütör yoluyla giriş yapmasıyla marka daha tanınır bir hale geldi. Distribütör tarafının yurtdışı veya ithalatçı garantili cihazlara destek vermemesinden mütevellit cihazlarını bu kanallardan temin etmiş olan ve cihazları garanti dışı kalmış kullanıcılar MEIZU cihazlara aşina güvenilir bir teknik servis arayışına girdiler. Bu yazımızda aldığınız cihazın garanti servisi tarafından tamir edilmeyeceği durumlarda cihazınızı yılların tecrübesi ve birikimiyle tamir edecek olan HSR Servis'e ulaştırmak için ne yapmanız gerektiğini anlatacağım. Herkese faydalı bir yazı olması dileğiyle.

HSR Servis'in Özel Servis Olarak Destek Verdiği Cihazlar:
Elinizde bu cihazlardan birisi varsa ve arızalıysa HSR Servis'in cihazınızı kaşla göz arasında tamir edebilecek olması muhtemeldir.
  • Meizu MX3, MX4, MX5, MX6, X8
  • Meizu MX4 Pro, PRO 5, PRO 6, PRO 6 Plus, PRO 7, PRO 7 Plus
  • Meizu 15 Lite, 15, 15 Plus
  • Meizu 16X, 16TH, 16TH Plus
  • Meizu M1 Note, M2 Note, M3 Note, M5 Note, M6 Note, M8 Note
  • Meizu M1, M2, M3, M3S, M3E, M5, M5C, M5S, M6, M6S, M6T, M8C, M8 Lite, M8
  • Diğer marka ve model cep telefonları
  • Genel marka ve model dizüstü bilgisayarlar
HSR Servis'in Tamir Hizmeti Verdiği Arızalar
Servis listelenen veya listelenmeyen aklınıza gelebilecek her yazılımsal arızaya tamir hizmeti veriyor.
  • Şebeke ve modem tamiri
  • Unutulan Meizu hesabı şifresinin cihazdan kaldırılması
  • Bootloader kilidinin açılması
  • Çökmüş cihazların onarımı
  • Bozulmuş PSN numarasının tamiri
  • Çin yazılımındaki cihazlara Global yazılımın yüklenmesi
  • Global yazılımdaki cihazlara Çin yazılımının yüklenmesi
  • Açılmayan fakat bilgisayara COM port bağlantısı veren cihazların onarımı
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Teslimi Yapılır?
HSR servis elden veya kargoyla cihaz teslimini kabul ediyor.

HSR Servis İletişim Bilgileri:
HSR Servis garanti dışı teknik servis desteğini İstanbul Sirkeci'de bulunan merkez servisinden sağlıyor.
  • İstanbul Sirkeci Servis Merkezi
    Adres: Hobyar Mh. Aşir Efendi Cd. Denizli Han No:27 K:5 D:511, 34112 Yeşildirek / Fatih / İstanbul
    Telefon: (0531) 852 75 33
    Fax: Şimdilik mevcut değil
    Eposta: cepyazilimistanbul@gmail.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 10:00 - 20:00
    Cumartesi: 10:00 - 17:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 457716865
    Sürat Kargo anlaşma numarası: 1203827692
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Gönderilir?
HSR Servis'e cihaz göndermek için birkaç yöntem var:
  • Belirtilen kargo anlaşma koduyla veya direkt adrese kargo aracılığıyla göndermek.
  • Arızalı cihazı elden adrese teslim etmek.
UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR. BAHSETMEYİ UNUTTUĞUM DETAYLAR VARSA BİLDİRİRSENİZ MEMNUNİYETLE KONUYU GÜNCELLERİM ARKADAŞLAR. KONU SABİT KALACAK.
 
Son düzenleme:

Bayalaettin

Çiçeği burnunda
#5
Pro 7 plus kullanıyorum.. Muhammed kardeşimiz bu meizu lardan çok iyi anlıyor. Hert türlü desteği sağlıyor. Takıldığım sorunlarda yardımcı oluyor.
 
Üst