Meizu 16TH aksesuar

ugr1472

Çiçeği burnunda
Arkadaşlar ekran camı kılıf ne kullanıyorsunuz cihazlara? Ne almamızı tavsiye edersiniz? Zore Nano glass kullanan var mı onu almayı düşünüyorum kenarlarında boşluk olmaması benim için çok önemli.
Ayrıca kılıf ne kullanıyorsunuz? Kutudan çıkan kılıf çok vasat.[/
Merhabalar;
Uzun araştırma ve sayısız cam filmi heba ettikten sonra Meizu 16 th için orijinal ekran filmini buldum.Diğer glass ekran koruyucularda ya kılıfla uymama,ya da parmak izi okuyucusunu algılamama sorunu yaşadım.resmini koyuyorum.Nano glass diye geçiyor.Şu an kullanıyorum.Hiç bir sıkıntısı yok.N11'den 22.5tl civarı aldım.
 

Ekli dosyalar

Arkadaşlar ekran camı kılıf ne kullanıyorsunuz cihazlara? Ne almamızı tavsiye edersiniz? Zore Nano glass kullanan var mı onu almayı düşünüyorum kenarlarında boşluk olmaması benim için çok önemli.
Ayrıca kılıf ne kullanıyorsunuz? Kutudan çıkan kılıf çok vasat.
Ben hidrojel denenlerden adım. Yanlış hatırlamıyorsam gittigidiyordaki bir satıcıdan 25tl civarında bir fiyata almıştım.
Ekranın dikey kenarlarında çerçevede minicik boşluklar kaldı fakat ekran tamamiyle kapandı.
Malzeme hissiyatı da güzel, plastik veya cam benzeri bir şey değil. Silikonumsu bir dokusu var.
Dokunmatik panelde ve ekran altı parmak izi tarayıcıda sorun çıkarmıyor.
Ön kamera için boşluğu yok, ön kamerayı da kaplıyor fakat ön kamera performansını etmikelmiyor. Fotoğraflar hala aynı ve yüz tanıma da sorunsuz çalışıyor.

Alternatif olarak likit ekran koruyuculara bakılabilir ama ne kadar performans veriyorlar bilmiyorum. Daha önce deneyimleme fırsatım olmadı.
 

OwlBlack

Çiçeği burnunda
Ben hidrojel denenlerden adım. Yanlış hatırlamıyorsam gittigidiyordaki bir satıcıdan 25tl civarında bir fiyata almıştım.
Ekranın dikey kenarlarında çerçevede minicik boşluklar kaldı fakat ekran tamamiyle kapandı.
Malzeme hissiyatı da güzel, plastik veya cam benzeri bir şey değil. Silikonumsu bir dokusu var.
Dokunmatik panelde ve ekran altı parmak izi tarayıcıda sorun çıkarmıyor.
Ön kamera için boşluğu yok, ön kamerayı da kaplıyor fakat ön kamera performansını etmikelmiyor. Fotoğraflar hala aynı ve yüz tanıma da sorunsuz çalışıyor.

Alternatif olarak likit ekran koruyuculara bakılabilir ama ne kadar performans veriyorlar bilmiyorum. Daha önce deneyimleme fırsatım olmadı.
Hocam link ve de fotoğraf alabilirmiyiz size zahmet bende bi tane ekran korucu var yanlardan neredeyse 1 cm açık ve bugün yarın çıkartıp kırıcam zor tutuyorum. Ve daha kutudan çıkan kılıfı kullanıyorum düzgün bitane bulamadım diye..
 
Hocam link ve de fotoğraf alabilirmiyiz size zahmet bende bi tane ekran korucu var yanlardan neredeyse 1 cm açık ve bugün yarın çıkartıp kırıcam zor tutuyorum. Ve daha kutudan çıkan kılıfı kullanıyorum düzgün bitane bulamadım diye..
Tabiki hocam.


Aldığım ekran koruyucu bu: https://urun.gittigidiyor.com/cep-t...rojel-membran-ekran-koruyucu-seffaf-409941582

Şu da uygulama rehberi (ambalajdaki karekodun yönlendirdiği link): https://m.youku.com/video/id_XMzY2MjI1MTg3Ng==.html?spm=a2h3j.8428770.3416059.1&source=


Fotoğraf boyutu uymadığı için fotoğraflarını hızlı resim ile koyacağım.







,









Belki daha hizalı yapıştırabilseydim daha az kusur olurdu. Bir de yapıştırırken orta kısmını çok büktüğüm için bir yırtık oluştu.




Ekran açıkken de bu kadar belli oluyor.




Kılıf olarakta Aliexpressten sipariş ettiğim kılıf gelene kadar kutudan çıkanı kullaıyorum. Ama üzerinde çok fazla çizik oluştu.



Aliexpressten sipariş ettiğim kılıf: https://tr.aliexpress.com/item/Meiz...087.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.622e4c4djAo5QR

Bir de arka kamera lens koruyucu sipariş ettim: https://tr.aliexpress.com/item/Arka...678.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.622e4c4djAo5QR

Bunları da teslim alınca fotoğraflarını atarım.
 
Son düzenleme:

OwlBlack

Çiçeği burnunda
Tabiki hocam.


Aldığım ekran koruyucu bu: https://urun.gittigidiyor.com/cep-t...rojel-membran-ekran-koruyucu-seffaf-409941582

Şu da uygulama rehberi (ambalajdaki karekodun yönlendirdiği link): https://m.youku.com/video/id_XMzY2MjI1MTg3Ng==.html?spm=a2h3j.8428770.3416059.1&source=


Fotoğraf boyutu uymadığı için fotoğraflarını hızlı resim ile koyacağım.







,









Belki daha hizalı yapıştırabilseydim daha az kusur olurdu. Bir de yapıştırırken orta kısmını çok büktüğüm için bir yırtık oluştu.




Ekran açıkken de bu kadar belli oluyor.




Kılıf olarakta Aliexpressten sipariş ettiğim kılıf gelene kadar kutudan çıkanı kullaıyorum. Ama üzerinde çok fazla çizik oluştu.



Aliexpressten sipariş ettiğim kılıf: https://tr.aliexpress.com/item/Meiz...087.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.622e4c4djAo5QR

Bir de arka kamera lens koruyucu sipariş ettim: https://tr.aliexpress.com/item/Arka...678.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.622e4c4djAo5QR

Bunları da teslim alınca fotoğraflarını atarım.
Teşekkür ederim dostum ben de sipariş geçicem gibi yarın 😊
 
Hocam bundan memnun musunuz
Hocam ben de bundan almayı düşünüyorum fakat aklımda bir soru var. Parmak izi tarayıcısı stabil çalışıyor mu? Ve ekranın yan çerçeve kısımlarını kullanırken sorun oluyor mu?

Edit: büyük ihtimalle kutudan çıkan plastik aksesuar ile kullanmaya devam edeceğim. Bu yüzden çerçevelerde kılıf ile ekran koruyucunun sıkışması sorununu yaşamam.
 
Hocam sizin haricinizde dicektim kusra bakmayın yoksa inceledim sizinkileride. Peki böyle bişey mantıklı mı sizce

TRY 19.19 10%OFF | CHYI 3D Için Kavisli meizu pro 7 artı Ekran Koruyucu meizu 16th Tam Ekran Kapsama Hidrojel Film Aracı Ile Değil Temperli cam
https://s.click.aliexpress.com/e/c5Lk4Dwg

Hem ön hem arka şeffaf koruma
Hocam bunu sipariş verirken hangisini sectiniz 16 th göremedim de
 

GANN1CUS

Çiçeği burnunda
Son kılıflarım da geldi IMAK'ın esnek versiyonu gibi ama daha ince hissiyatı güzel kalıp izi yok tamamen uyumlu. Tavsiye ediyorum.


TRY 8.44 23%OFF | DEROZAN telefon kılıfı Meizu 16 Kılıfı Meizu 16th Yumuşak TPU Silikon Düz Mat anti-vurmak Fırçalama Koruyucu Kabuk arka kapak çanta
https://s.click.aliexpress.com/e/bUGej7XL
Bunlardan 1 tane bende sipariş ettim, şu mavi olan çok hoşuma gitti. Ürün resimlerinde bunu göremedim, koyu mavi olarak sipariş verdim umarım aynı bu renktedir :)
 

OwlBlack

Çiçeği burnunda
Şuan varmıdır acaba Ali Expressten telefon kabı sipariş geçip kullanmayan yada satmak isteyen. Kabım kırıldıda bi ilkönce buraya sorayım dedim sipariş geçmeden
 

Burak2207

Okumaya mı geldik?
Evet arkadaşlar aliexpressten aldığım kılıflar bugün itibariyle elime ulaştı. Fotoğrafları paylaşıyorum. Henüz ekran koruyucu jelatinleri denemedim. Deneyince onu da fotoğraflarım. Kılıf telefona tabiri caizse cuk diye oturdu. Taktıktan sonra çıkartması hayli zor. Sert bir yapısı var. Arka tarafı alkantara gibi bir his veriyor. Ses açma kapama ve güç tuşlarına da koruma sağlıyor. Altta ve üstte mikrofonların olduğu yerler, type c girişi yeri, alttaki hoparlörün olduğu yerdeki boşluk, 3.5 mm kulaklık girişi soketi, kameranın olduğu yer gayet muntazam şekilde oturuyor. Sadece kameranın altındaki 6 tonlu yuvarlak ledlerin etrafındaki boşluk simetrik değil. Onu da dikkatli bakmazsanız anlatamazsınız. Şimdilik memnunum bakalım uzun kullanımda nasıl bir dayanıklılık gösterecek.
Hocam M6 Note da bende aynı kılıftan kullanıyorum. Birde silikon kılıf var ama bu daha premium hissi veriyor. Daha iyi kavrıyor telefonu. Tutuş hissi vs. çok daha güzel.
 
Hocam M6 Note da bende aynı kılıftan kullanıyorum. Birde silikon kılıf var ama bu daha premium hissi veriyor. Daha iyi kavrıyor telefonu. Tutuş hissi vs. çok daha güzel.
Ben çok memnunum hocam 4 aydır kullanıyorum. Kirlenme renk atma gibi bir durum olmadı. Gayet kaliteli ve telefonu iyi koruyor. Geçen gün yüzüstü düşürdüm kılıf sayesinde kırılmadı ekran.
 
Üst