Merhaba. Ben Garanti bankasının görüntülü görüşmesini kullanırken karşı taraftaki müşteri hizmetleri hep "sesinizi alamıyorum" diyor. Uygulamanın mikrofon kullanmaya izni de var halbuki. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba? Başta uygulamada sorun olabilir dedim ama bu uygulamayı binlerce insan kullanıyor sonuçta. Ve uzun süredir bu şekilde bu durum.
Bu arada aynı sorun turkcell'in bip uygulamasında da var. Evdeki iki meizu 16th ile birbirini görüntülü arattırıyorum. Hangi telefondan aramayı başlatırsam sadece onun sesi karşıya gidiyor. Yani sadece arayan tarafın sesi gidiyor. Arananın sesi karşıya gitmiyor. Aslında android 10 gelince düzelir belki diye bekliyordum ama bugün bankayla görüşmem gerekiyor. Bilen ya da fikri olan yardım edebilirse sevinirim.
Bu arada aynı sorun turkcell'in bip uygulamasında da var. Evdeki iki meizu 16th ile birbirini görüntülü arattırıyorum. Hangi telefondan aramayı başlatırsam sadece onun sesi karşıya gidiyor. Yani sadece arayan tarafın sesi gidiyor. Arananın sesi karşıya gitmiyor. Aslında android 10 gelince düzelir belki diye bekliyordum ama bugün bankayla görüşmem gerekiyor. Bilen ya da fikri olan yardım edebilirse sevinirim.