Anlatım MEIZU TELEFONLARDA OPERATÖR DESTEKLERİNİN SAĞLANMASI HEP DESTEK! TAM DESTEK!

Fth.acr

Çiçeği burnunda
#28
Bende Btk ve Cimer'e şikayet başvurusu yaptım. Bu sabah Türk Telekom dan ekstra 4.5g internet paketi aldım eskiden cihaz uyumlu değildir diye hata aliyordum sanırım sorun çözülmüş artık :)
 

Burak2207

Merhaba, dünya!
#29
Bende Btk ve Cimer'e şikayet başvurusu yaptım. Bu sabah Türk Telekom dan ekstra 4.5g internet paketi aldım eskiden cihaz uyumlu değildir diye hata aliyordum sanırım sorun çözülmüş artık :)
Hocam Türk Telekom 16 modeline M8 lite giriş seviyesi başka bir model tanımlanmış. Neden böyle saçma bir şey yapıldığı ile alakalı en ufak bir fikrim ama o sayede alabiliyorsunuz. Diğer modellerde hala sorun var.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#32
Arkadaşlar AVEA/TURK TELEKOM tarafından bana olumlu cevap geldi. Hattınız tarafından güncelleme alacaksınız veri tabanı güncellenecek şeklinde :). Ancak şuan ONEPLUS 6T kullanıyorum sonra demesinler Meizu kullanmıyor eklemeyelim diye :D Operatörler ellerinden geldiğince yan çizecek. Özellikle şuan aktif meizu kullanan imei meizuya ait arkadaşların şikayet etmesi faydalı olur umarım içimizde Vodafone kullanan Turkcell kullanan arkadaşlarda vardır.
 

ademtay

Merhaba, dünya!
#36
ttelekomdan gelen cevap

Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

Tarafımızdan yapılan incelemelerde 555xxxxxxxx numaralı hattınızın sistemlerde Meızu M8 Lite cihazda kullanıldığı ve hata olmadığı tespit edilmiştir.

cihazım meizu 16th :)
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#37
ttelekomdan gelen cevap

Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

Tarafımızdan yapılan incelemelerde 555xxxxxxxx numaralı hattınızın sistemlerde Meızu M8 Lite cihazda kullanıldığı ve hata olmadığı tespit edilmiştir.

cihazım meizu 16th :)

Hocam bir daha şikayet edebilirmisiniz? 16th kullanıyorum M8 Lite yazmışsınız diye
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#38
ttelekomdan gelen cevap

Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

Tarafımızdan yapılan incelemelerde 555xxxxxxxx numaralı hattınızın sistemlerde Meızu M8 Lite cihazda kullanıldığı ve hata olmadığı tespit edilmiştir.

cihazım meizu 16th :)
birde btk dan baktığınızda Meizu 16 veya Meizu 16th olarak mı gözüküyor yoksa m8 lite mı?

https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama
 
Üst