Ana Konu Meizu X8 Ana Konu & Kullanıcıları Kulübü

Kullanan_yok

Çiçeği burnunda
merhaba aranızda yeniyim ama ocaktan beri telefonu kullanıyorum birkaç sorum var
1- ne yaparsam yapıyım ekranda pil yüzdesini göremiyorum ayarı var açıyorum ama sadece bildirim çubuğunu çekince gözüküyor %28 in altına inmediği sürece pilin içinde yazmıyor ben hep yazsın istiyorum
2-menüde çince olan bir yer var orayı çözebilen var mı erişebilirlik>oyun modu> en altta çince, burası nedir??
3- balon bildirim geldi yada bildirim ekranını aşağı çektik bildirimi gördük mesela whatsapp diyelim mesaj gelmiş tıklıyorum cevap yazıyorum sıkıntı yok buraya kadar gönder diyorum öylece kalıyor whatsapp açıp göndermem gerekiyor o yazdığım gitmemiş oluyor bu çok gıcık birşey lg g3 ten beri alışkanlığım olan birşey 5 senedir şuan aşırı garipseme ve bunaltı içindeyim bu dediklerimin cevabını bilen arakadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.....
denk geldiğim bazısı sorulara da cevap veriyim cihazlar kvk garantili, çekim kalitesi sd710 olduğu için çok üst düzey modemle geliyor 600 820 serisine bariz fark atıyor deli gibi çekiyor. cihazın işlemcisi dünya geneli sabittir rom etkiler bandı bant global sürüm hatta avrupa bknz. içinden çıkan şarj aletine avrupa demi bant çin olamazzz :))
bozulan arkadaşa geçmiş olsun madem durum öyle buraya neden yazıyorsun hala git mahkemeye ver firmayı da bizim başımıza gelir belki seninki emsal olur çok uğraşmayız.
çalışması kamerası performansı çok güzel cihaz yani cidden beğeniyorum özellikle ekranına bayılıyorum parlaklığı açınca karşınızda oturanın gözü doğruca düşüyor o ne lan der gibi birden takılıyor ekrana. ekran müthiş pil sömürüyor onuda ekliyim ekranı kıs 48 saat kullan işlemci nerdeyse pil tüketmiyor. . p20 lite mi8 lite vs kullanan gören varsa ikisini de her koladan tokatlar bu kadar olduğunu beklemiyordum ben alırken çok iddialı makine birebir karşılaştırma yaptık onlarla. işin özü almak isteyen alsın bence pişman olmaz hiçbir şekilde
whatsupp bende normal dostum bildirim ekranından mesaj gidiyor, bilgin olsun, bildirim izinlerini bir kurcala istersen belki düzelir.
 

roosphx

Yönetici
Yönetici
merhaba aranızda yeniyim ama ocaktan beri telefonu kullanıyorum birkaç sorum var
1- ne yaparsam yapıyım ekranda pil yüzdesini göremiyorum ayarı var açıyorum ama sadece bildirim çubuğunu çekince gözüküyor %28 in altına inmediği sürece pilin içinde yazmıyor ben hep yazsın istiyorum
2-menüde çince olan bir yer var orayı çözebilen var mı erişebilirlik>oyun modu> en altta çince, burası nedir??
3- balon bildirim geldi yada bildirim ekranını aşağı çektik bildirimi gördük mesela whatsapp diyelim mesaj gelmiş tıklıyorum cevap yazıyorum sıkıntı yok buraya kadar gönder diyorum öylece kalıyor whatsapp açıp göndermem gerekiyor o yazdığım gitmemiş oluyor bu çok gıcık birşey lg g3 ten beri alışkanlığım olan birşey 5 senedir şuan aşırı garipseme ve bunaltı içindeyim bu dediklerimin cevabını bilen arakadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.....
denk geldiğim bazısı sorulara da cevap veriyim cihazlar kvk garantili, çekim kalitesi sd710 olduğu için çok üst düzey modemle geliyor 600 820 serisine bariz fark atıyor deli gibi çekiyor. cihazın işlemcisi dünya geneli sabittir rom etkiler bandı bant global sürüm hatta avrupa bknz. içinden çıkan şarj aletine avrupa demi bant çin olamazzz :))
bozulan arkadaşa geçmiş olsun madem durum öyle buraya neden yazıyorsun hala git mahkemeye ver firmayı da bizim başımıza gelir belki seninki emsal olur çok uğraşmayız.
çalışması kamerası performansı çok güzel cihaz yani cidden beğeniyorum özellikle ekranına bayılıyorum parlaklığı açınca karşınızda oturanın gözü doğruca düşüyor o ne lan der gibi birden takılıyor ekrana. ekran müthiş pil sömürüyor onuda ekliyim ekranı kıs 48 saat kullan işlemci nerdeyse pil tüketmiyor. . p20 lite mi8 lite vs kullanan gören varsa ikisini de her koladan tokatlar bu kadar olduğunu beklemiyordum ben alırken çok iddialı makine birebir karşılaştırma yaptık onlarla. işin özü almak isteyen alsın bence pişman olmaz hiçbir şekilde

3. sorunun çözümünü defalarca forumda paylaştık. Güvenlik > Sol alttaki kilit simgesi > Arka planda çalışan uygulamalar kısmına girip arka planda çalışmasını istediğiniz uygulamaya tıklayın ve "Arka planda çalışmasına izin ver" olarak ayarlayın öyle bir sorun yaşamazsınız
 

oguzglr

Okumaya mı geldik?
3. sorunun çözümünü defalarca forumda paylaştık. Güvenlik > Sol alttaki kilit simgesi > Arka planda çalışan uygulamalar kısmına girip arka planda çalışmasını istediğiniz uygulamaya tıklayın ve "Arka planda çalışmasına izin ver" olarak ayarlayın öyle bir sorun yaşamazsınız
Hocam 16th dede aynı sorun var fakat dediğiniz bildirim gelmeme durumunu çözüyor bildirim ekranından cevap verme olayı için bi çözüm bulamadık. Fatih bey bu ayda ileticek. İnşallah yeni versiyonlarda çözülür
 

Kullanan_yok

Çiçeği burnunda
Ufukta hala Android 9 gözükmüyor dimi? Android 11 çıkar biz alamayız. İbnlr diktatörlük yapıyor, Fransızın biri yazı yazmış güncelleme ile İlgili ,rehabet görünce hemen silmişler adamın yazısını,hadi beyler bizde yazalım bi 50 kişi varız heralde, yüklenin .😁
 

cozef9

Çiçeği burnunda
merhaba aranızda yeniyim ama ocaktan beri telefonu kullanıyorum birkaç sorum var
1- ne yaparsam yapıyım ekranda pil yüzdesini göremiyorum ayarı var açıyorum ama sadece bildirim çubuğunu çekince gözüküyor %28 in altına inmediği sürece pilin içinde yazmıyor ben hep yazsın istiyorum
2-menüde çince olan bir yer var orayı çözebilen var mı erişebilirlik>oyun modu> en altta çince, burası nedir??
3- balon bildirim geldi yada bildirim ekranını aşağı çektik bildirimi gördük mesela whatsapp diyelim mesaj gelmiş tıklıyorum cevap yazıyorum sıkıntı yok buraya kadar gönder diyorum öylece kalıyor whatsapp açıp göndermem gerekiyor o yazdığım gitmemiş oluyor bu çok gıcık birşey lg g3 ten beri alışkanlığım olan birşey 5 senedir şuan aşırı garipseme ve bunaltı içindeyim bu dediklerimin cevabını bilen arakadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.....
denk geldiğim bazısı sorulara da cevap veriyim cihazlar kvk garantili, çekim kalitesi sd710 olduğu için çok üst düzey modemle geliyor 600 820 serisine bariz fark atıyor deli gibi çekiyor. cihazın işlemcisi dünya geneli sabittir rom etkiler bandı bant global sürüm hatta avrupa bknz. içinden çıkan şarj aletine avrupa demi bant çin olamazzz :))
bozulan arkadaşa geçmiş olsun madem durum öyle buraya neden yazıyorsun hala git mahkemeye ver firmayı da bizim başımıza gelir belki seninki emsal olur çok uğraşmayız.
çalışması kamerası performansı çok güzel cihaz yani cidden beğeniyorum özellikle ekranına bayılıyorum parlaklığı açınca karşınızda oturanın gözü doğruca düşüyor o ne lan der gibi birden takılıyor ekrana. ekran müthiş pil sömürüyor onuda ekliyim ekranı kıs 48 saat kullan işlemci nerdeyse pil tüketmiyor. . p20 lite mi8 lite vs kullanan gören varsa ikisini de her koladan tokatlar bu kadar olduğunu beklemiyordum ben alırken çok iddialı makine birebir karşılaştırma yaptık onlarla. işin özü almak isteyen alsın bence pişman olmaz hiçbir şekilde
whapsap sorunu hepsinde var pil yüzdesi bendede gözükmüyor. bunların hepsi bir sonraki yazılımla çözülür diye ümit ediyorum
 

milliadam

Çiçeği burnunda
dokunmatik sorununu fark etmedim henüz ama mesajlar uygulamasını kendiliğinden kapatıyor. pil yüzdesini zaten göstermiyor. daha önce meizu m2 note kullanıyordum. yazılımsal olarak o bundan iyiydi. nasıl daha kötüleştirmeyi başarıyorlar anlamıyorum .
meizu mail adreslerine bunun ingilizce translate yapıp attım

sorunlar
x8 kullanıcısı kısa bir süre için. Daha önce m2 not kullanıcısıydım. ama ne yazık ki, yeni telefon yazılımım eskisinden daha kötü. şimdilik farkettim:
Pil yüzdesi gibi önemli bir özellik yok.
Mesajlar uygulaması kapanır ve kendilerine atar.
dokunma algılama problemleri var.
bazı uygulama kopyaları çalışmıyor, kapatılıyor.
Cevap bekliyorum.
flyme 7.1.7.1G
 

espial

Çiçeği burnunda
Arkadaşlar bu telefonda neden gürültü önleyici ikinci mikrofon yok. Donanım ve fiyat olarak çok daha aşağıda ki telefonlar da var.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
Arkadaşlar bu telefonda neden gürültü önleyici ikinci mikrofon yok. Donanım ve fiyat olarak çok daha aşağıda ki telefonlar da var.
Olmayabilir hocam Donanım ve fiyat olarak bununla benzer cihazlarda ne bundaki kamera nede işlemci var. Ne de malzeme zaten cihaz alırken artısı eksisini göz önüne alıp konuşuyoruz.
 

espial

Çiçeği burnunda
Olmayabilir hocam Donanım ve fiyat olarak bununla benzer cihazlarda ne bundaki kamera nede işlemci var. Ne de malzeme zaten cihaz alırken artısı eksisini göz önüne alıp konuşuyoruz.
Keşke konulmuş olsaydı, bu donanımda orta sınıfta yer alan telefonda bir kaç dolarlık ikinci mikrofonu koymamak abes. Telefonda bir otomotiv gibi düşünmek gerekir. Nasıl ki bir otomotivde sadece motorunun iyi olması o aracın mükemmel olduğunu göstermiyorsa telefonda öyle. Sistem mühendisliği ve yazılım bir bütün olmalı yoksa chipsetler belli, yongalar belli. Telefon şubatın ortasından beri elimde olmasına rağmen 2 haftadır hat takılı şekilde kullanmaya başladım. Bu saatten sonra donanımsal eksikliklere yapacak bir şey yok ama yazılımsal sorunlara Meizu'nun müşteri geri dönüşlerini dikkate alması dahası satışlarını artırmak istiyorsa müşterilere cevap vermesi gerekiyor Global forumda, burada ve diğer forumlarda en fazla şikayet edilen konu güncelleme. Satın alanlar Meizu'nun bir Xiaomi gibi güncelleme almayacağını bilerek aldı ama Meizu'nun da biraz gayret etmesi gerekiyor.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
Keşke konulmuş olsaydı, bu donanımda orta sınıfta yer alan telefonda bir kaç dolarlık ikinci mikrofonu koymamak abes. Telefonda bir otomotiv gibi düşünmek gerekir. Nasıl ki bir otomotivde sadece motorunun iyi olması o aracın mükemmel olduğunu göstermiyorsa telefonda öyle. Sistem mühendisliği ve yazılım bir bütün olmalı yoksa chipsetler belli, yongalar belli. Telefon şubatın ortasından beri elimde olmasına rağmen 2 haftadır hat takılı şekilde kullanmaya başladım. Bu saatten sonra donanımsal eksikliklere yapacak bir şey yok ama yazılımsal sorunlara Meizu'nun müşteri geri dönüşlerini dikkate alması dahası satışlarını artırmak istiyorsa müşterilere cevap vermesi gerekiyor Global forumda, burada ve diğer forumlarda en fazla şikayet edilen konu güncelleme. Satın alanlar Meizu'nun bir Xiaomi gibi güncelleme almayacağını bilerek aldı ama Meizu'nun da biraz gayret etmesi gerekiyor.
Şuan elimde Türkiye Garantili Redmi Note 7 var. Birazdan konusunda Gece Çekiminide paylaşacağım. Mikrofonu var ama ne ekranı, ne ön kamerası, ne arka kamerası, ne malzemesi, ne de işlemci, ne de arayüz performansı X8 in yanından geçmez bakın iyi veya kötü demiyorum yanından geçmez.
 

Kullanan_yok

Çiçeği burnunda
Merhaba meizu x8 ime güncelleme gelmiş flyme 3 olarak, ben verilerimi ve uugulamalarımı silmek istemiyorum, bu şekilde sorun olurmu acaba? Bu şekilde yükleyip sorun yaşayan varmı? Veya yükleyince ne kazanır ne kaybederim bazı basit sorunlar giderilmişmi? Yükleyen kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
 

roosphx

Yönetici
Yönetici
Merhaba meizu x8 ime güncelleme gelmiş flyme 3 olarak, ben verilerimi ve uugulamalarımı silmek istemiyorum, bu şekilde sorun olurmu acaba? Bu şekilde yükleyip sorun yaşayan varmı? Veya yükleyince ne kazanır ne kaybederim bazı basit sorunlar giderilmişmi? Yükleyen kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
sorun olmaz
 

Sightly

Çiçeği burnunda
Merhaba meizu x8 ime güncelleme gelmiş flyme 3 olarak, ben verilerimi ve uugulamalarımı silmek istemiyorum, bu şekilde sorun olurmu acaba? Bu şekilde yükleyip sorun yaşayan varmı? Veya yükleyince ne kazanır ne kaybederim bazı basit sorunlar giderilmişmi? Yükleyen kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Ben direk yükledim bir şey silmeden, şu anlık bir sıkıntı yok
 
Üst