Tws kulaklık önerisi

oguzglr

Okumaya mı geldik?
#1
Arkadaşlar merhaba. 100 tl civarında aliexpressten tws kulaklık almayı düşünüyorum. Kafamdakiler
Capsüle ip010-x
Qcy qs1(t1c)
Bluedio t elf

Capsüle ile qcy realtekin aynı chipsetlerini kullanıyolar fakat capsülün hem kulaklık hem kutu şarj boyutu daha fazla olduğundan bir tık önde gibi bluedio ise yeni çıktı. Pek bir bilgim yok o konuda. Siz bunlar arasında veya yine bu seviyelerden önerebileceğiniz tws kulaklık var mıdır. Asıl amac araç başında iken ceza yememek. Fakat günlük kulaklık olarakta kullanmak istiyorum. Daha çok türkçe rock dinliyorum. (cem karaca haluk levent teoman tarzı) hangisi daha iyi bi seçenek olur fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 

oguzglr

Okumaya mı geldik?
#3
Bluedio veya Qcy bluedio tavsiye ederim.
Qcy siparişini geçtim hocam hem boyut olarak daha minimal hemde realtek chipseti vardı. Bluedionun tn2 modeli var kardeşimde bassları güzel fakat ses çok temiz değildi tizz parçalarda özellikle. Bana göre tek artı yanı pili biraz daha iyiydi o kadar saolun görüşünüzü paylaştığınız için
 

oguzglr

Okumaya mı geldik?
#5
Qcy iyi bir tercih olmuş bence de :) Güle güle kullanın.
Ürün elime ulaşalı 3-4 gün oldu tam bu sırada da otobüs yolculuğuna çıktım. Kardeşime bluedio tn2 vardı onda basslar daha belirgindi fakat tizler hiç hoşuma gitmemişti. Qs1 de onun kadar bass yok ama hissediliyor. Ama tizler çok temiz. Tek sıkıntım 16th de google asistanı açamıyorum. Kardeşimin telefonunda denedim huawei p9lite hemen açıldı. Sanırım sizde yeni meizu pop almışsınız pop da böyle bi durum varmı veya ayarlarda ekstra bi izin mi gerekli
 

aliytrklkmz

Çiçeği burnunda
#6
Asistan kullanmıyordum şimdi siz diyince denedim (SAmsung kullanıyorum bu arada önce onu belirteyim) sorunsuz açıldı S Voice. Sanırım telefonla alaklı bir sorun var. Erişebilirlik veya benzeri adlı bir menü varsa oraları biraz kurcalayın :)
 

oguzglr

Okumaya mı geldik?
#7
Asistan kullanmıyordum şimdi siz diyince denedim (SAmsung kullanıyorum bu arada önce onu belirteyim) sorunsuz açıldı S Voice. Sanırım telefonla alaklı bir sorun var. Erişebilirlik veya benzeri adlı bir menü varsa oraları biraz kurcalayın :)
Anladım hocam dediğiniz gibi ya cihazla yada benim asistan ayarı veya hesapla ilgili bi sıkıntı vardır. Zaten türkçe desteği hala tam oturmamış bi şekilde google asistanın
 
Üst